Polityka jakości
Za nami stoi ponad 100 lat historii. W tym czasie zbudowaliśmy pozycję firmy solidnej, a przede wszystkim otwartej na różnorodne potrzeby naszych Klientów.
Obecna dynamika zmian jakie zachodzą w otoczeniu gospodarczym zmusza nas do ciągłej aktualizacji oferty rynkowej oraz metod działania.
Jakość to wypadkowa bieżących i przyszłych wymagań Klienta oraz intencji i możliwości naszej firmy ujętych w ramy wymagań prawnych i normy ISO 9001. Włączając się w ten nurt wymagań, a zarazem potrzeb Spółki i naszych Klientów realizujemy go przez następujące cele:
- umocnienie pozycji rynkowej w kategoriach wyrobów będących w standardowej ofercie,
- wejście na nowe obszary asortymentowe i terytorialne,
- dążenie do optymalizacji metod działania.
W projektowaniu, wytwarzaniu i badaniach realizujemy zasadę ciągłej poprawy niezawodności i powtarzalności naszych wyrobów.
Jakość jest wypracowywana przez wszystkich członków załogi. Dlatego też właściwe kierowanie zespołem traktujemy jako warunek konieczny dla utrzymania stabilnej jakości w każdym zakresie działania Spółki.
Utrzymanie i rozwój Systemu Zarządzania Jakością wg wymagań normy ISO 9001 daje podstawy organizacyjne do osiągnięcia zamierzonej przez Spółkę i oczekiwanej przez Klienta jakości, przy współudziale i z pomocą wszystkich pracowników.
Zarząd Spółki dąży do zapewnienia środków niezbędnych dla realizacji postawionych celów.
Prezes Zarządu
Agnieszka Kozubek- Bespalenko
Zobacz certyfikat ISO 9001:2015
Powrót